0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار

لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار

  • بدون سوت کشیدن
  • ترمزگیری بسیار قوی
  • کیفیت ترمزگیری بالا
  • استاندارد ترین لنت برای خودروهای ایران خودرو
  • دوام استاندارد
  • بدون آسیب زدن به دیسک ترمز
  • لنت ترمز با کیفیت برای خودروهای ایران خودرو

قیمت محصول

قیمت اصلی 990.000 تومان بود.قیمت فعلی 950.000 تومان است.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار

لنت ترمز تکستار TEXTAR یک برند آلمانی است که لنت ترمز و دیسک ترمز و لوازم ترمز بسیار با کیفیتی در جهان تولید می کند.

تکستار حتی روغن ترمز و برخی اقلام دیگر مربوط به ترمز را در سطح جهان با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند.

از سال 1388 یک شرکت ایرانی توانست طی قرارداد محکم لنت ترمزهای برند تکستار آلمان را به ایران وارد کرده و به فروش برساند.

از سال 1390 بود که شرکت ایران خودرو برای تامین لنت ترمزهای خودروهای ایران خودرو تصمیم به استفاده از لنت ترمزهای تکستار برای محصولات ایران خودرو گرفت و این آغاز همکاری تکستار با ایران خودرو بود.

پس از مدتی لنت ترمزهای تکستار ایران خودرو به صورت اختصاصی با بسته بندی های دو رنگ آبی و زرد به نشانه همکاری شرکت ایساکو و تکستار با نام تکستار شرکتی روانه بازار شدند که همین الان هم محبوب ترین لنت برای خودروهای ساخت ایران خودرو همین تکستار ایساکویی است.

این لنت ترمز به دلیل حفظ کیفیت بالا در این سالها معروف است و همچنان مشتریان و طرفداران بسیاری دارد که خواهان لنت ترمزهای تکستار هستند.

به دلیل محبوبیت بالا پس از مدتی این لنت ترمز در بازار پر از نسخه های تقلبی شد که اندکی به اعتبار این لنت ترمز لطمه زد اما همچنان لنت ترمزهای تکستار اصلی را می توان در فروشگاه های معتبر پیدا کرد.

برای مشاهده انواع دیسک ترمز 405 و اطلاع از قیمت دیسک ترمز پارس می توانید به دسته بندی دیسک ترمز پژوه 405 در سایت مصباح ترمز مراجعه فرمایید.

از این رو در فروشگاه تخصصی لنت ترمز و دیسک ترمز مصباح ترمز لنت ترمزهای تکستار را برای خرید مطمئن و رفاه حال مشتریان علاقه مند به برند تکستار موجود کردیم.

 

لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار چه برتری نسبت به بقیه لنت ترمزهای بازار دارد؟

این لنت ترمز دوام استانداردی دارد ، دوده آن به میزان استاندارد است نه کم و نه زیاد ، درصد آهن استانداردی دارد . در کل می توان گفت این لنت ترمز برای افرادی که مصارف عادی شهری و جاده ای با شرایط استاندارد و سطعت استاندارد را دارند لنت ترمز بسیار با کیفیت و بی دردسر و با ترمزگیری قوی و ایمن خواهد بود.

این لنت ترمز با هر دیسک ترمزی قابل استفاده است و به دلیل جنس نرم همخوانی بالایی با دیسک ترمزهای نه چندان نو دارد و این امر باعث شده این لنت ترمز به نسبت بی صدا باشد و در هنگام ترمزگیری سوت نکشد.

لنت ترمز تکستار را می توان با چند ویژگی شناخت

1 . رعایت تمامی استاندارد ها

2 . کیفیت ترمزگیری عالی

3 . قدرت ترمزگیری مناسب

4 . بدون دردسر و سوت کشیدن

5 . بدون آسیب زدن به دیسک ترمز به دلیل نرم بودن این لنت ترمز

تمامی این موارد باعث شده کسانی که از دنیای لنت ترمز زیاد سر در نمی آورند و دنبال دردسر هم نیستند به دنبال لنت ترمز تکستار بیایند و این لنت ترمز را خریداری کنند.

پژو 405 یکی از خودروهای است که بی شک انتخاب بیشتر مالکان آن لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار خواهد بود زیرا برای این خودرو بهترین ترمزگیری را فراهم می کند.

خرید و قیمت لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار

اگر به دنبال خرید یک لنت ترمز استاندارد و بی دردسر و با کیفیت بالا برای پژو 405 می گردید لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار می تواند گزینه بسیار خوبی باشد . در حال حاضر قیمت لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار کاملا  به روز در قسمت بالاتر وبسایت به صورت آنلاین قابل مشاهده است .

می توانید لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار با بهترین قیمت و به همراه ضمانت اصالت و کارکرد از فروشگاه تخصصی لنت و دیسک ترمز مصباح ترمز خریداری کرده و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لنت ترمز سمند

نجوه تشخیص اصالت لنت ترمز تکستار

از آنجایی که نمونه های تقلبی لنت ترمز تکستار به دلیل محبوبیت بالای این برند بسیار زیاد است تشخیص اصالت لنت ترمز تکستار یکی از مهمترین مواردی است که باید به یاد داشته باشید.

برای اینکه بتوانید از اصلی بودن لنت ترمز تکستار خریداری شده برای خودرو خود مطمئن باشید دو راه پیش رو دارید.

لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار

لنت ترمز تکستار ایساکو یکی از با کیفیت ترین لنت ترمزها برای هر خودروی ایرانی ایران خودرویی است

1 . می توانید نرم افزار ایساکو را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و کد 16 رقمی روی بسته را که در تصاویر نیز مشاهده می کند در قسمت تشخیص اصالت وارد کنید و یا بارکد روی بسته را با نرم افزار اسکن کنید . پس از اسکن پیامی مبنی بر اصل بودن قطعه خریداری شده به همراه تمام مشخصات آن برای شما نمایش داده می شود.

2 . اگر دسترسی مناسبی به اینترنت ندارید می توانید کد اصالت 16 رقمی روی لیبل لنت ترمز را به سر شماره 300031 پیامک کنید . پس از ارسال این پیام از طرف ایساکو برای شما پیامکی حاوی اطلاعات محصول خریداری شده و همچنین تایید اصالت آن برای شما ارسال می شود.

قیمت لنت ترمز سمند

بسیار مهم و حائز اهمیت است که به این روش از لنت ترمز تکستار خریداری شده مطمئن شوید تا از سودجویی برخی افراد و پخش لنت ترمز تقلبی تکستار در کشور جلوگیری شده و همچنین امنیت راننده و سرنشینان خودرو شما حفظ شود.

 

 

 

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنت ترمز جلو پژو 405 تکستار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *